JDK-BOBINE GEBRUIKT DE NR. 1 VAN NEDERLAND

Standaard verzendkosten € 6,50

Dit is inclusief Track en Trace link van PostNL

Extra verzendoptiesExtra kosten
PakjeGemakGratis
PakjeGemak Express€ 1,85
Ochtendlevering€ 12,50
Alleen huisadres€ 0,40
Handtekening voor ontvangst€0,50
Avondlevering€ 1,85

Ondanks een bezorgpercentage van PostNL van bijna 100% gaat er helaas soms wel eens iets mis. Wij proberen in samenwerking met PostNL, de fouten en bijkomende klachten te verminderen maar kunnen dit helaas nooit helemaal voorkomen. Wij begrijpen echter hoe vervelend problemen met de bezorging zijn voor u als klant. Wij zullen er in dat geval dan ook alles aan doen om zo snel mogelijk tot de best mogelijke oplossing te komen.

Wij zetten hier uiteen wat de meest voorkomende obstakels zijn bij de bezorging van jouw pakketten en hoe wij dit trachten op te lossen. Wij bekijken echter elk probleem afzonderlijk en zijn ons er van bewust dat de standaard vrijwel nooit opgaat. Neem bij vragen dus altijd persoonlijk contact op om in overleg tot de beste oplossing te komen.

Wanneer je er na het verzenden van het pakket achter komt dat er een fout zit in de adresgegevens, kunnen wij dit niet meer voor u herstellen. Mocht het pakket bij ons retour komen zijn zullen wij hiervoor administratie kosten in rekening brengen. Bij het herzenden van uw bestelling zijn de verzendkosten weer voor u.
Binnen een werkdag, dat is het streven en de standaard. Niet gelukt? Dit kan verschillende oorzaken hebben. Vaak vind je deze reden terug in de track & trace informatie. Wanneer de oorzaak onduidelijk is, helpen wij je graag verder. In de meeste gevallen is bij ons meer informatie bekend, anders zoeken wij het uit en berichten wij je daar direct over.

Ondanks het streven van de snelle levering binnen 1 werkdag, is dit geen garantie.

Ondanks de geboden zorgvuldigheid van de koeriers, gaat een deel van het verzendproces automatisch en komen pakketten terecht op de lopende band. De kans op beschadiging tijdens dit proces is altijd aanwezig. Dit proberen wij grotendeels te voorkomen door goede verpakkingsoplossingen te gebruiken. Als een zending desondanks toch beschadigd raakt, zullen wij direct een nieuw product/vergoeding aan u aanbieden en niet hoeft te wachten op de uitslag van het onderzoek.
Met de verwerking van meer dan 550.000 zendingen per dag bij PostNL kan het voor komen dat er een enkele zending vermist raakt. Zodra het afleveren van een zending achterwege blijft, proberen wij deze in samenwerking met PostNL te traceren. Als de positie van de zending niet meteen duidelijk wordt, starten we hier een onderzoek naar op. Dit onderzoek kan 2-5 weken duren, Uiteraard zullen wij hier niet op wachten en zoeken wij naar een passende oplossing.